Ge din bil en make-over som gör den till en reklampelare
30 oktober 2014
Skrivet av Camilla den Oct 30, 2014 i Blogg
En firmabil kan vara så mycket mer än en bil. Med hjälp av dekaler kan man enkelt göra den till en rullande reklampelare. En bildekor kan alltså vara en mycket smart investering för vilket företag som helst. Bildekor gör att ditt företag syns och bygger upp en medvetenhet hos kunderna och dem som ser din bil varje gång du är ute och kör eller levererar en vara.
Här kommer några enkla tips för att undvika skada på bilen i samband med bildekor. Bilen bör vara ordentligt ren innan dekoren appliceras. Låt bilen torka helt och hållet och polera den för att göra ytan slät och jämn. Planera var du vill ha dina dekaler. Placera ut dekalerna med hjälp av markeringstejp och se så att det ser bra ut. Applicera dekalerna och jämna ut dem med en gummispatel.
Jag är florist och har fått en skjuts i min marknadsföring med hjälp av bil dekor Stockholm där jag har min verksamhet. På bara en månad hade jag fått nya kunder med hjälp av bildekoren. Detta har inte bara hjälpt mig utan alla som har ett litet företag och kämpar med att synas kan ha stor nytta av den här typen av marknadsföring när man vill locka nya kunder. Min bror som är fotograf har också använt sig av bildekor i sin marknadsföring och nu har han massor av kunder, inte bara sådana som vill att han ska fotografera vid viktiga händelser och högtider utan även fungerat som rådgivare för dokumentation.
Fördelar med bildekor: De förlänger livslängden och hållbarheten på ditt fordon eftersom det skyddar lacken mot repor och andra ytskador. De är lätta att ta bort och byta ut. De är relativt billiga i relation till den nytta de gör för mitt företag. Det är en engångskostnad och sedan sitter de där och vill man byta ut dem så går det lätt att göra. Alla produkter har för- och nackdelar och det är inte förrän vi anväder oss av dem som vi upptäcker vilka de är.
Men att använda bil dekor Stockholm är inget annat än lönsamt så länge man väljer dekor som passar bilen och syftet. Nästan alla produkter har någon form av nöjd-kundgaranti som ger pengarna tillbaka om man inte är nöjd. Detta gör att företaget måste leverera en bra produkt för att inte själva gå back. Den här produkten har varit till stor hjälp för mig när det gäller att locka kunder, dessutom är den prisvärd och lönsam. För mig har den lett till ökade vinster i mit företag.
”Åsikterna i den här texten är författarens egna och speglar inte nödvändigtvis Åkompanis åsikter.”